Coraz więcej osób decyduje się na organizację urodzin, imienin, przyjęć rocznicowych czy chrztów w restauracjach. Najczęściej argumenty za tym padają ze strony pań: nie muszą one wtedy spędzać całego dnia w kuchni a później: podając i zmieniając nakrycia na stole. Istnieje jednak znacznie więcej zalet tego rozwiązania. Jakich?
Ustalenie liczby gości, menu, czas trwania przyjęcia…
Decydując się na organizację imprezy w restauracji hotelowej możemy liczyć przede wszystkim na pomoc managera sali. W wielu przypadkach jest to jednocześnie właściciel całego kompleksu. W spokojniej i przyjaznej rozmowie ustala się konkretne detale: kiedy ma odbyć się przyjęcie, ile gości będzie przewidywanych, czy wśród nich znajdą się dzieci – są to podstawowe informacje, które pozwolą managerom dobrać wielkość sali oraz zorganizować obsługę tak, aby była ona wystarczająca dla konkretnej liczby gości. Kolejnym istotnym aspektem jest ustalenie menu na przyjęcie. Kucharze w restauracjach posiadają przygotowane zestawy na różnorodne uroczystości – oczywiście wykorzystanie konkretnych opcji będzie również uzależnione od tego, jak długo będziemy bawić się na sali. W przypadku przyjęć rocznicowych czy chrzcin przyjęcie trwa kilka godzin, a po południu czy wieczorem goście rozchodzą się do domu.
Wybierając menu możemy również skomponować własny zestaw z tych udostępnionych nam wcześniej. Ważne jest, aby odpowiednio wcześnie dostarczyć informację o naszych wyborach do managera restauracji.
Ciekawą i oryginalną opcją może być zorganizowanie kącika tematycznego – może to być kącik ze słodyczami, kącik potraw regionalnych, szwedzki stół – każdy pomysł okaże się dobry, warto go jednak dopasować do gustu gości i charakteru imprezy.
Ostatnim elementem uzgodnień jest oczywiście cena – zazwyczaj restauracje mają ustalone ceny, jednak warto zapytać o możliwość rabatów czy upustów.
Czytaj więcej na windsorhotel.pl.